Přijímáme online platby

Loga kreditních karet


Opti 3, omega-3 EPA, DHA, s vitamínem D

Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení 0 hodnocení
 

Slouží k doplnění omega-3 DHA a EPA, které se u některých lidí hůře tvoří z ALA (např. z lněných semínek) a proto je dobré je dodávat přímo. Tento doplněk je alternativou pro všechny, kteří nechtějí do sebe dostávat omega-3 společně s těžkými kovy v rybách a rybím oleji. Opti3 se vyrábí se z mořských řas, tím pádem je čistě rostlinný (vegan).

Dostupnost Skladem
Běžná cena 579 Kč
Ušetříte 49 Kč (–8 %)
Cena 530 Kč
Počet (ks)

   

Kód produktu 173
Kategorie Vegetarián, vegan
 
 

Pro koho je důležité doplňovat Omega - 3 EPA a DHA (v těchto případech lněný a konopný olej většinou nestačí):

  • Těhotné a kojící ženy
  • Při kožních problémech - např. atopický ekzém 
  • Při depresivních stavech
  • Při kloubních problémech - vrzání kloubů, zhoršená kvalita kloubů
  • Tento doplněk je výborný pro všechny, kteří nechtějí do sebe dostávat omega-3 společně s těžkými kovy (rybí olej a rybí maso je díky bioakumulaci 100 - 1000 násobně větším zdrojem těžkých kovů, pesticidů a PCB než mořské řasy). Zvláště těhotné ženy by se měly vyhýbat těžkým kovům jež jsou ryby největším zdrojem ve stravě. 
  • Každý kdo si chce zajistit aby jeho strava měla vše co tělo potřebuje (jak běžně se stravující, tak vegetariáni, vegani, raw)

Informace o produktu Opti 3 omega-3 EPA a DHA:


Doplněk Opti3 je alternativou k rybímu oleji na bázi omega-3 mastných kyselin.

Doporučené denní dávkování: 2 kapsle denně

Dvě kapsle obsahují:

omega-3 kyseliny…835 mg, z toho:
kyselina eikosapentaenová (EPA)...300 mg
kyselina dokosahexaenová (DHA)...500 mg
vitamin D3 (cholekalciferol)...5 µg (200 IU, odpovídá 100 % EU DDD).
Složení: Opti3 komplex (oleje z vodních řas, slunečnicový olej, antioxidanty (výtažek z rozmarýnu, tokoferoly, askorbyl palmitát)), cholekalciferol, veganská kapsle (modifikovný škrob, veganský glycerol, karagenan, jedlá soda).

Neobsahuje lepek, cukr, pšenici ani mléčné výrobky.

Doplňovat, či ne?

Omega-3 mastní kyseliny se vyskytují ve třech různých typech: ALA, EPA a DHA

Tělo umí převést ALA na EPA a DHA. ALA je účinně převedena na EPA, ale k dosažení optimálního množství DHA je potřebné velké množství ALA. 

1) Pokud chcete, aby vaše hladina DHA byla optimální, je vhodné doplňovat 300 mg denně. Jestli se chcete jenom pojistit, že máte nějaký zdroj DHA pro případ, že vaše tělo neumí efektivně vytvořit DHA, doplňujte 200 - 300 mg každé 2-3 dny. Lidé nad 60 by se měli přiklonit k první variantě.
2) Minimalizujte omega-6 mastné kyseliny. Tzn. vyhýbejte se při vaření slunečnicovému oleji a používejte řepkový či olivový olej.
3) Přidejte ALA denně do jídelníčku (2 polévkové lžíce mletého lněné semínka + vlašské ořechy)